Ulotki w dobrej cenie

 

Na ulicach miast często możemy spotkać osoby, które proponują nam małe, prostokątne karteczki; najczęściej chodzi o niebywale okazyjne kredyty i szybkie pożyczki, bądź kursy językowe. Większość ludzi przechodzi obojętnie obok tego typu pracowników i nawet nie wyciągnie w ich kierunku swojej ręki. Tymczasem wbrew powszechnym opiniom tanie ulotki reklamowe są naprawdę dobrym środkiem przekazu.

Ulotki dobrą reklamą? Dlaczego nie!

tanie ulotki reklamoweWszyscy twierdzą, że takie ulotki to jeden wielki przeżytek, strata pieniędzy dla tych, którzy zlecają ich wykonanie. Powszechnie uważa się, że zamieszczane na nich oferty dość mocno mijają się z prawdą i nikt nie korzysta z tego, co się na nich proponuje. Tymczasem nic bardziej mylnego. Okazuje się, że tanie ulotki reklamowe to dobry pomysł dla początkujących przedsiębiorców, którzy chcą w jakiś sposób zaistnieć w świadomości potencjalnych klientów, a nie mają aż tak dużych pieniędzy na to, by pozwolić sobie na reklamę w Internecie, telewizji, bądź w radiu. Jednak należy pamiętać o tym, że do tego, by nasza ulotkowa forma promocji okazała się efektywna trzeba w niej zamieścić kilka rzeczy. Po pierwsze logotyp, nazwa i hasło reklamowe firmy muszą być umiejscowione w najbardziej widocznym miejscu. Po drugie wypisana oferta nie może wydawać się podejrzanie tania ponieważ taka cena podświadomie wzbudzi podejrzliwość klientów. Przecież logiczny jest fakt, że za dobrą usługę należy godziwie zapłacić.

W związku z tym możemy zaproponować jakiś rabat w związku z okazaniem ulotki. Jednak nie może być to oferta, która zmienia wyjściową sumę o połowę; trzeba zadbać o swój wizerunek. Ważne jest także to, by zatrudnić odpowiednie; w szczególności uśmiechnięte osoby, które będą dane ulotki roznosiły po mieście.